Burmistrz Szczucina zawiadamia, że rolnicy którzy ponieśli szkody w uprawach rolnych w wyniku niekorzystnego zjawiska atmosferycznego tj. powodzi i deszczu nawalnego, mogą składać wnioski celem oszacowania strat.
Przedmiotowe wnioski należy składać niezwłocznie, nie później jednak niż 10 dni od dnia ustąpienia wody, na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy Szczucin lub w pok. nr 28 II piętro w godz. pracy urzędu.
Druk wniosku wraz załącznikami jest dostępny do pobrania ze strony www.szczucin.pl (pod ogłoszeniem dot. powodzi), w pok. Nr 28 (II piętro), u Sołtysów oraz na Dzienniku Podawczym.
Do wniosku należy dołączyć:
- kopię wniosku o płatności w ramach wsparcia bezpośredniego złożonego do ARiMR w roku wystąpienia klęski (dotyczy rolników korzystających z w/w formy pomocy),
- wydruk z Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) na dzień wystąpienia n.z.a. (dotyczy rolników utrzymujących bydło, owce, kozy lub świnie),
- mapkę zawierającą numery ewidencyjne działek rolnych wraz z zaznaczonym obszarem i gatunkiem uszkodzonych upraw,
- dokumentację fotograficzną w przypadku uszkodzonych budynków gospodarczych i maszyn rolniczych.
Wniosek o oszacowanie strat należy wypełnić czytelnie i kompletnie wraz z niezbędnymi załącznikami oraz winien być zgodny z wnioskiem o płatności złożonym do ARiMR.
Załączniki do pobrania:
- Wniosek rolnika - załącznik edytowalny
- Załączniki do wniosku - załączniki edytowalne
- Zestawienie z kilku gmin - załącznik edytowalny